Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Білас Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Білас Л. Системи контролю фарбонанесення в аркушевому офсетному друці [Електронний ресурс] / Л. Білас // Квалілогія книги. - 2007. - № 1. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kk_2007_1_14
| 2. |
Білас Л. Б. Перенесення тонера в процесі цифрового друку [Електронний ресурс] / Л. Б. Білас // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2009. - № 2. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2009_2_13 Проаналізовано дефекти друку та вплив різних факторів на якість перенесення тонера в цифровій машині.
| 3. |
Білас Л. Б. Вплив ретинолу ацетат на фізико-механічні властивості паперу в процесі його обробки [Електронний ресурс] / Л. Б. Білас // Квалілогія книги. - 2008. - № 2. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kk_2008_2_19
| 4. |
Білас Л. М. Розвиток національної самосвідомості особистості студента у процесі навчання англійській мові [Електронний ресурс] / Л. М. Білас // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2016. - Вип. 10(3). - С. 287-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2016_10(3)__55
| 5. |
Білас Л. Національний компонент змісту навчання англійської мови як чинник формування здібності до міжкультурної комунікації у студентів-філологів (відділення української філології та фолькористики) [Електронний ресурс] / Л. Білас // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2009. - Вип. 81(2). - С. 345-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2009_81(2)__88
| 6. |
Науменко Л. П. Мовні засоби реалізації риторичних стратегій бізнес-комунікації та їх кореляція з зонами впливу людини [Електронний ресурс] / Л. П. Науменко, Л. М. Білас // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 249-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26(2)__32 Вивчено мовні засоби реалізації риторичних стратегій бізнес-комунікації у їх кореляції з зонами впливу людини. Досліджено тактичні прийоми, характерні для типових бізнес-стратегій - інформативної, регулятивно-директивної, аргументативно-переконуючої, маніпулятивної, позитивної самопрезентації, - а також їх кореляції з зонами впливу людини: раціонально-логічною, вольовою, психоемоційною, морально-аксіологічною та естетико-образною.
|
|
|